Saker jag aldrig vill göra

Det finns ju miljoner saker man skulle vilja göra innan man dör. Men finns det något man INTE vill göra? Jag kom på några saker:
 
  • Jag tänker aldrig lära mig skejta.
  • Jag tänker aldrig börja jaga älg, eller något annat djur heller för den delen.
  • Jag kommer aldrig att tycka Pink Floyd gör bra musik.
  • Jag ska aldrig sluta bry mig om mina barn, vare sig de vill det själva eller inte.
  • Jag kommer aldrig att bli vegetarian. Kött är för gott.
  • Jag kommer aldrig att bli en hejare på att spela gitarr. Tyvärr.
  • Aldrig kommer jag att förstå hur man kan sluta bry sig om sina barn, hur gamla de än är.
  • Jag kommer aldrig att tycka att tennis är en spännande sport.
  • Hund kommer jag aldrig att skaffa mig.
  • Kommer aldrig att bli rockstjärna. Det verkar för jobbigt.
  • Kommer aldrig att bli rik hemmafru heller. Skojar bara. Vem fan vill inte bli det?!
  • Aldrig ska jag sluta fascineras av människors oförmåga att säga vad man egentligen tycker.
  • Jag vill aldrig få huvudlöss. Eller vägglöss. Eller någonsomhelst typ av löss.
  • Jag kommer aldrig att sluta dricka rödvin. Det är bara för gott.
  • Kommer alltid att gilla såpor som "Svenska Hollywoodfruar", and I´m proud of it.
Listan kan säkert göras längre men slutar denna gången. Skulle vara väldigt trevligt att veta vad DU inte skulle vilja göra innan din tid tid är över......