Fullt upp

Veckorna avlöser varandra och Ruth fortsätter lära sig saker hela tiden. Förbi är tiden när hon låg stilla på en filt och kunde somna på ens mage. Nu håller hon i gång från morgon till kväll och förgyller vår vardag.
En vardag som för övrigt kan vara ganska svår att få ihop. Att vara ensam med barnen fem dagar i veckan är helt okej och vi kommer snart in i rutiner som gör att det funkar, men när sedan Christer kommer hem är det så mycket som ska hinnas med på två futtiga dagar. Inte lätt alla gånger, men vi måste göra det bästa av de där dagarna.
 
Här kommer några bilder från våra dagar i februari!
 
 
Jätte kul att jag kan stå nu och få tag i mammas ljuslyktor!
 
 
Mamma tyckte det kunde vara bra att sitta på golvet och sortera gamla tidningar, och hon fick god hjälp av mig.
 
 
Hmmm, vad är det som händer här?? Det kommer ut papper från maskinen.
 
 
Himla halkigt blev det när mamma skulle torka golven.
 
 
Sötnos.
 
 
All energi är svår att stänga av och nattningen är ett kapitel för sig, här somnade jag visst PÅ mamma....
 
 
Vi har börjat ta långa promenader medan jag sover i vagnen.
 
 
På fredag kom alla bröderna hem och Hanna fyllde 19 år så mamma hade bakat en kladdkaka. Jag fick dock inte smaka....
 
 
Förstår inte hur Axel äter!? Inte ens jag brukar se ut så där....
 
 
Men det är klart, ibland blir det lite söligt. Särskilt när man är hos sin moster och Stefan....
 
 
Lördagen bjöd på Fia med knuff, plocke pinn och utelek. Söndagen avslutades med "Röjar Ralf" på bio med Alfons, Axel och Frans. Jag fick vara hos moster tills den var klar, det gick jätte bra.
 
Ha det bra där ute och ta hand om varandra!