Min helg!!

Fredagen började ganska bra med kort arbetsdag, hyfsat väder och förhoppningarna om att det skulle bli en bra helg.....
 
 
Då jag har en morgonpigg dotter har jag tittat på Dr. Phil redan klockan 06.00 vissa lördagar, men nu när det slut och istället är det Trinny och Susannah som stylat om kvinnor i Norge och Australien. Jag har fallit pladask för deras rättframma, varma och kärleksfulla sätt att tala om för kvinnor vad de passar i och inte! Tänk att världen är full av kvinnor som inte tycker att de duger.....
 
 
Trots halvtaskigt väder tyckte jag att vi borde ha något trevligt vid vid vår ytterdörr, som liksom välkomnar de som kommer på besök.
 
 
På lördagen blev det lite tid över för målning av skåp, tv-tittande och läsning av tidning.
 
 
Samma kväll visade sig naturen från sin bästa sida och gav oss den här utsikten........
 
 
Så kom söndagen, behöver jag säga hur glad jag blev när Hampus kom med en Triss lott, en chokladkaka och ett fint kort.....han kom ihåg sin mamma i alla fall!
 
 
 
Och så har jag en man som verkligen förstått det där med "Morsdag"! Han såg till så att jag fick egen tid i bastun med ny inredningstidning, en öl och sedan supergod middag! Tack mina fina för att ni finns i mitt liv.