Drömmar

Att renovera, fixa och göra det fint hemma är bland det roligaste som finns, tycker ni inte!?
Att ta tillvara saker man redan har och använda dom på nya sätt är något jag gillar. Lite färg, ett nytt tyg eller bara en ny placering kan göra underverk. Men ibland drömmer jag om helt nya saker! 
 
Är de inte underbara!!? Två tavlor som skulle passa perfekt på våra nymålade väggar. Finns på www.http//:allposters.se
 
 
 
 
Jag har länge tyckt att renhorn är otroligt fina att använda i inredning! Med tanke på var vi bor så skulle de passa väldigt bra hemma hos oss. Har lagt ut några krokar hos de som har närkontakt med dessa djur och förhoppningsvis kan förse mig med några exemplar. 
 
Ännu en vecka är snart slut och jag har tagit ett viktigt beslut, precis som jag skrev i mitt förra inlägg- jag tänker inte mörka tankar och frågor som inte har några svar få påverka min vardag. Jag måste må bra för att kunna göra ett bra jobb, orka med barnen och se till så att andra omkring mig mår bra. Det har faktiskt gått rätt bra! 
Jag har fina vänner som bryr sig om mig och min familj är underbar. Jag har så mycket att vara glad och tacksam över. 
 
Tänker du på vad du har att vara tacksam över......?
 
Ta hand om varandra.