Fint

Nu har vårt sovrum fått ny fin färg på väggarna och jisses vad vi sover gott där! Från vitt som blivit solkigt av rök från kaminen, till enhetligt grått. Nu fattas bara lite fina saker på väggarna, gardiner i fönstret och en skön matta att sätta fötterna på! Jag kan titta på olika inredningsbloggar och besöka webbshopparna fulla av tips och snygga saker, hur ofta som helst. 
 
 
Älskar tavlorna med tänkvärda texter. Den här är väl fin!
 
 
Den här skulle passa bra i sovrummet, tror jag.
 
 
Den här korgen i koppar skulle jag inte ha några problem att fylla med saker.
 
 
Vaser har jag alltid haft stående i ett skåp, för att ta fram de gånger jag råkar få en blomma att sätta i, men de här sötnosarna skulle jag ha framme året runt! Hur fina som helst om du frågar mig.
 
Den här i keramik ska jag spara pengar till så jag kan köpa.  Blev kär vid första ögonkastet! 
 
De här fina sakerna finns på http://inmyhouse.se
 
I dag är vi lediga från jobb, skola och dagis. Det är Halloween och kanske borde vi hitta på något kusligt, får se vad det kan bli. Ha en bra dag!