Fint

Söndag morgon och en hel timme extra! Vintertid välkommen.
 
I fredags hade vi en bra dag på jobbet med att hjälpa eleverna göra klart uppgifter de inte hunnit med tidigare, godis och tända ljus. När eleverna gått hem satt några av oss kvar och skrattade och pratade om tider som varit på skolan, mycket trevligt!
 
På kvällen gick jag till hotellet på After Work med två av mina fina vänner. Vi åt god mat, drack en öl och pratade, skrattade massor. Gick hem varm i hjärtat och själen över att få en energi som jag så väl behöver. Tack för att ni finns!
Eftersom C var ute med sina vänner hade Ruth bästa barnvakterna som lyckats få henne att somna utan några problem alls. Vi satt uppe och pratade till långt in på natten och jag kan inte sluta förundras över hur fina de är, och hur bra de passar ihop.
 
 
Hampus och Hanna.
 
Lördagen kom med regn och grå himmel, en perfekt dag att vara inne och fixa! Fortsatte göra klart i hallen, nu återstår det roligaste- att ställa upp fina saker, lägga ut matta, möbler och hänga gardiner. 
 
 
C har gjort ett superfint elementskydd.
 
 
Försökte hitta saker i skåpen som kunde passa.
 
 
En tråkig vit ljusstake blev.....
 
 
.......snyggt svart.
 
 
Några prints från datorn och ramar från Clas Ohlson blev fina tavlor! Får se var de kan passa.
 
 
Till middag gjorde jag en köttfärspaj med fetaost. Jag gillar inte att laga mat så ofta och tycker inte jag är särskilt bra på det, men den här blev helt okej.
Kvällen avslutades med en film och tidigt i säng. Därför är jag så pigg i dag! Nu blir det städ och fix innan Axel och Frans kommer hem. Ha en fin söndag!
 
Ta hand om varandra.