Godmorgon!

Onsdag. Över tjugo minusgrader ute. Lämna Ruth på dagis. Utvecklingssamtal och lektioner. Ingen lunchlåda, det får bli fil och macka. Mina finaste Hampus, Hanna och Zelda är här! De kom i går och det är så roligt att få rå om dem några dagar. Hanna är helt fantastisk med Ruth, och hennes energi är mer än välkommen här hemma.
 
 
I lördags tände vi en eld och hoppade över, för att fira vårens ankomst! Kanske en ny tradition?! Mysigt var det i alla fall.
 
 
På söndagen blev det en storstädning av hela huset och jag passade på att fräscha upp hyllan i badrummet med lite marmorplast och en uggla som fått ny guldfärg. 
 
 
Samma kväll bakade jag några muffins och fixade några vimplar till dekoration av tandpetare och washitejp. De skulle pryda tisdagens personalfika. 
 
 
Nu har Rut gjort en tårta till mig, så jag måste ju äta av den. 
 
Ha en fin onsdag i solen!