Ja varför inte?

Så här fina naglar kunde jag leva med....
 
 Eller såna här....
 
 Det här blir sommarens projekt!
 
 Och det här är en hårfärg att tråna efter.
 
 På den här frisyren.
 
Jisses så mycket fint det finns i världen som jag skulle vilja ha just nu! Inte bara huset behöver en vårstädning, utan även jag :-)
#1 - - Carin:

Så kul att följa din blogg. Du skriver så bra om din vardag. Förstår din stora sorg efter älskad far eftersom jag vet hur det känns!

Och vad gäller ditt samhällsengagemang, ge aldrig
upp! Såna som du behövs i vår kommun.

Så till ditt tips om naglar - testar just en variant. Kul med såna inlägg också!

#2 - - Anonym:

Du anar inte hur glad din kommentar gör mig Carin! TACK för att du läser. Det är sånt här som får en att vilja fortsätta blogga.
Saknaden efter min pappa lever jag med varje dag. Ingen kan fylla hans plats....

Att inte engagera mig vore att ta bort en del av mig, jag kan liksom inte låta bli :-)

Jo, vardagen innehåller så mycket, även en längtan efter att se fin ut. Vad testar du med dina naglar?
Ha en bra dag!