Den bästa!

För fyra år sedan hade jag gett upp alla planer på att hitta någon att leva med men tänkte ändå ge det där med nätet en chans, kanske ändå.....?
Fastnade för en bild på en kille i snickarbyxor och hängslen och de snällaste ögonen. För att göra en lång historia kort så flyttade denna kille 85 mil för att leva med oss och det är jag så tacksam för. Har aldrig vetat hur jag ska återgälda allt han gör för oss och att blogga om kärleken är inget jag gör särskilt ofta då jag tycker det är ganska privat, men nu kan jag inte låta bli!
 
Att inte dela vardagen är jobbigt och vi missar så mycket när han jobbar borta i veckorna. Den dagen vi får äta middag ihop, skratta, bråka, bli sams, sova bredvid varandra igen längtar vi mycket efter. Allt det där hör ju till och det ska vi hinna med de få dagar han är hemma. Han är min bästa vän, den bästa pappan och den jag kan prata med om allt. Är så tacksam för att just våra vägar möttes!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Sara:

Det måste varit ödet ;) Dessutom så passar ni så bra ihop också.

#2 - - Sara:

Det måste varit ödet ;) Dessutom så passar ni så bra ihop också.

Svar: Tack Sara! Ödet hade nog ett finger med där.....:-)
Lola med Å

#3 - - Jelena:

Tjusiga ni! Glädjs med er :)