En vanlig j-vla söndag!

Börjar med en bild av mitt bak som sammanfattar den här dagen rätt bra.
 
 
Glömde mina vaniljbullar i ugnen och resultatet blev det här. Tur är väl att jag hade en plåt till.
Varför är vissa dagar bara sådana som man helst vill glömma?? Vädret är en stor del i min dunkla sinnesstämning. På allvar börjar jag fundera på om det är det här jag vill ha? Snöstorm den sista mars.......
 
Ruth är underbar på många sätt men ibland känns det överväldigande med hennes energi och förmåga att testa alla våra gränser. Att inte få en minut för oss själva, att inte få vara två vuxna människor som gör vuxna saker som att prata utan avbrott, att äta en middag i lugn och ro eller bara vara uppe lite längre än barnen på kvällen utan att somna utmattad i soffan fem minuter efter dem. 
 
Trots det har vi hunnit med en del- som att tömma garaget på grejer som ska slängas i morgon, tvätta en massa kläder, städa pysselrum och hänga upp renhorn. Och så de där bullarna som jag ska ha till i morgon.
 
Trots omställda klockor är dagen snart slut och i morgon kommer en ny. Hoppas den blir bättre!