Älskar citat!

Tänk att så många människor kommit på så många kloka saker sammanfattade i bara några få ord. Imponerande!
 
 
 Ibland måste man bara våga gå....
 
 
" I nöden prövas vännen" Visst är det så.....
 
 
Såna vänner är bra att ha! De bästa....
 
Så sant som det var sagt!
 
 
Att gå halva vägen var är ibland mer än nödvändigt för att det ska kunna bli helt igen.
 
 
Och vissa saker måste man bara släppa taget om och låta vara.
 
 
 
Men kom ihåg att alltid bära huvudet högt och vara stolt över den du är....
 
 
Och vissa dagar kan det här citatet hjälpa!
 
"Over and out" Take care.
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Det var sååååååå länge sedan jag läste din blogg så nu vart de romanläsning ;-) jösses människa vad du är klok! Så flummigt uppriktig, ärlig å fullständigt genialiskt klurig (bara positivt menat). Jag läser dina djupa tankar samtidigt som jag kommer på mig själv att jag ler sådär fånigt.... Är det de som kallas att man känner igen sig? :-) fortsätt så, du är inte ensam.... Å du, jag skulle också vilja läsa om mer verklighet :-) kram

#2 - - jelena:

Glömde ju skriva namn

#3 - - Anonym:

Men så glad jag blev över att hitta din kommentar här!! Trodde ingen läste min blogg längre, men nu blir jag inspirerad till att skriva igen! Att du känner så när du läser är precis vad jag vill- att man ska känna igen sig. Livet är komplicerat och underbart. Ta hand om dig fina du! Kram