Djupt....

 
Så sant som det var sagt! Visst vore det konstigt om livet bara gick framåt utan gupp eller gropar längs vägen. Jag tycker bara att guppen varit lite väl många på sista tiden och den sista gropen var så djup att jag inte tagit mig upp ur den ännu. Jag hänger liksom på kanten och hoppas jag snart kommer upp i ljuset igen. Kanske kommer jag att behöva lite hjälp.
 
 
Vissa saker händer väl av någon anledning, eller kanske allt som händer har en mening? Och visst kan det vara så att det som händer nu ska få mig att förstå någonting, lära mig något av det och till och med leda till något bra? Vore ju idiotiskt att inte hoppas på att något positivt kan komma ur skiten.
 
 
Så enkelt kan det vara för vissa! Det handlar helt enkelt om var man hamnar i livet :-)
 
TA HAND OM VARANDRA!