Badrumsdrömmar

Tisdag morgon den femte maj och utanför faller snön. Försöker tänka bort det genom att drömma om mitt nya badrum.....
 
 
Så här det ut i dag. Golvet är underbar mosaik och porslinet är ljusblått. Vi har ingång från vårt sovrum och hallen, vilket är både och. Ibland har vi funderat på att sätta upp en vägg och göra en liten toalett, men tvekar på om det blir bra. Väggarna och taket är det tråkiga! Badkaret använder vi aldrig.
 
 
 
 
 
 
OM jag hade pengar skulle det gärna få se ut som ovan......
Men tack vare vänner och inredningsgrupper på FB har jag bestämt mig för att framhäva det som är bra och piffa till med handdukar, matta, blommor och annat. Fogarna i kaklet ska jag måla vita, liksom taket och kanske väggen ovanför kaklet. Vad tror ni om det?? Kan bli bra och jag behöver projekt att hålla på med för att inte bli galen av alla tankar och oro jag har just nu.
 
Ha en fin tisdag trots snön!