Alltså....

Jag har skrivit ruskigt mycket om hur det är att vara mamma och om mina barn så man kan undra var JAG finns ibland.....
Köper jag kläder så är det till barnen, beställer jag tid hos frisören så kan du ge dig den på att det är barnen som blir klippta och om jag så bara har hundra kronor kvar så går de till chips till äldsta sonen. Jag skulle verkligen vilja ha en snygg frisyr, kläder jag slipper skämmas för och känner mig bekväm i, skor jag inte haft i fem år och varför inte få plockade, färgade ögonbryn och färgade fransar. Kanske skulle man till och med kunna få ha en hyfsad parfym och en BH som gör ens tuttar till det bättre......nåja, får väl göra det bästa av eländet och i alla fall duscha, skrubba kroppen och så tror jag att jag ska lyxa till det med att raka benen- fast det inte är sommar!
 
Godnatt alla fina mammor och kvinnor där ute! Glöm inte bort er själva för det är ni värda :-)
#1 - - yvonne:

Har du funderat nån gång på " Gör om mig"

Svar: Nja, det skulle vara himla kul men inte har jag funderat så mycket på det :-)
Lola med Å

#2 - - Hanna Thiseus:

Men Carola! Du får inte glömma bort dig själv. Det är du värd att få lite ompyssling. Kram

#3 - - Carola:

Tack gumman! Ska försöka komma i håg det :-) Kram