Ibland

 
Veckan som gått har varit tyngre än andra och nu när fredagen kommit kan jag bara hoppas på att nästa blir bättre. Behöver helgen för att ladda lite energi, göra något jag tycker om och så ska jag försöka att inte grubbla så förbannat mycket!
 
Att ständigt gå runt och vara ledsen, besviken och arg tar på krafterna, tro mig. Livet pågår runt omkring mig med heltidsjobb och barn som behöver min uppmärksamhet och omtanke. C blir den som lyssna på mitt prat och torka mina tårar, att han orkar!? För att underlätta lite fick jag i dag tid hos en kurator. Hon ska få ta över en del som han får ta allt av nu. Längtar efter någon som kan se med andra ögon, ställa frågor ingen annan ställer och förhoppningsvis räta ut några av mina frågetecken. Annars blir jag nog galen till slut.
 
Hittade detta citat i dag och det är som om jag skulle skrivit det själv! Att två år får överskugga resten av de fyrtiotre hon varit min mamma. Kommer aldrig att förstå det. Aldrig.
 
Ta hand om varandra!
 
 
#1 - - Jeanette:

Varm styrkekram till dig Carola!

Svar: Tack snälla du :)
Lola med Å

#2 - - Anonym:

Jag får en klump i magen. Ingen aning om vad som hänt men jag skickar en kram!

Svar: Tack så mycket...
Lola med Å