Dumma dumma människa!

När jag loggade in för att blogga hade jag tänkt skriva om något som ligger nära mitt hjärta. Men så såg jag kommentaren jag fått och nu kommer mitt inlägg att få en helt annan inriktning.
 
Den modige kommentatorn som gömmer sig bakom anonymiteten måste antingen vara trögare än resten av befolkningen eller tillhöra den sidan av befolkningen som genomgått en personlighetsförändring. Förmodligen vill hen reta mig och jag kan gärna erkänna att det fungerar rätt bra- ibland. Jag skrev i mitt förra inlägg om hur mycket jag har att vara tacksam för, bl.a. En pappa och en farmor. Varpå kommentatorn undrar om :

"Vad konstigt vet du inte att Gubben din far är död för länge sen ,eller sviktar ditt minne redan så mycket,väldigt tråkigt måste det vara"

Ja, vad säger man? Att kalla min pappa för "Gubben" och att sedan tro att jag GLÖMT att han är borta?? Hur skulle jag kunna glömma efter allt som hänt sedan han försvann?! Dumma dumma människa.

Vad jag menade i mitt inlägg är att jag är så glad över att Ruth har så fin pappa. 

Jag är så OÄNDLIGT less på att skydda de som gör mig illa. Vad får jag för det?? Inte ett jävla skit. 

 
 
Visst är världen full av kloka, smarta, tilltalande, underbara citat!? Är inte säker på att min kommentator behärskar engelska, men det gör många andra.