Min lördag!

Sov till halv åtta, tittade på tv och drack kaffe i sängen innan jag gick upp. Färgade håret och tog en dusch. C var ute i garaget medan jag städade i mitt pysselrum ( det blir visst aldrig klart! ) 
 
 
Gillar att ha saker framme, då kan man bli sugen på att använda dom!
 
 
Pärlor.
 
 
Garn och trasor.
 
 
Här ska jag ha mönster och tygsaxar.
 
 
Putsade fönster och hängde upp dessa.
 
 
Skylten pappa hade på dörren till sitt rum i källaren där han höll till med sina snickerier fick äntligen en ny plats.
 
 
Städade en låda och hittade ett kort från en elev och hans mamma, som jag en gång hade.  Oj så glad jag blev!  
 
 
Spraymålade en dekoration av papper, mest för att se om det funkade. Det gjorde det!
 
Efter ett besök hos syster åt vi världens godaste pasta med riktig bolognese som kokat i timmar. Gudomligt gott!
Tittat på två avsnitt av Jordskott och nu har Ruth somnat. Återstår väl bara tv och sedan sängen.
 
Ha en fortsatt fin lördag!