Tacksam!

Det finns så mycket i livet som man kan vara tacksam för, har ni tänkt på det? Att få vara frisk, att få ha friska barn, att ha ett hem man trivs i, vänner som bryr sig om en och mat på bordet. En bil som startar. Rinnande vatten i kranen. Gratis skolgång. Ett jobb som betalar räkningarna. Kläder på kroppen. Handkräm. Tandkräm. Sjukvård. Värmeljus, med doft. Ost. Vin. Kaffe. Med mjölk. Wienerbröd. Vit chokladmousse med jordgubbar. En pappa och en farmor. Kärlek. 
För att bara nämna några saker.
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Vad konstigt vet du inte att Gubben din far är död för länge sen ,eller sviktar ditt minne redan så mycket,väldigt tråkigt måste det vara


#2 - - Carola Boström:

Ja du....du kan ju läsa mitt nya inlägg. Det räcker som svar på din kommentar.

#3 - - Meryam:

Så jävla respektlös du är din anonyma vidriga människa. Varför överhuvud läsa Carola blogg om du bara ska vräka ur dig massa gojja & försöka stäla massa energi & för den delen, göra Carola ledsen? Människor som du har så låg jävla självrespekt så de finns fan inte. Att ens ha mage till att sitta och kränka en så fin människa, anonymt dessutom. Mår du så jävla dåligt att du måste sitta och kränka andra för att lyfta dig själv? Ja, troligtvis är de så. Tror säkerligen att du är vuxen också, & det skrämmer mig bara ännu mer... Vuxna människor som beter sig som 10 åringar är fan i mig de värsta jag vet. Fan ta dig & ge blanka satan i att läsa hennes blogg om du bara har skit att ge..

Carola, du vet också vad jag sagt! Bara onödigt att låta såna skit stövlar förstöra. Huvudet högt och ryggen rak. Människan är bara avundsjuk & du har kommit mycket längre i livet än vad h*n har! Ännu är inte sista idioten född, som man brukar säga! Kram <3 <3

Svar: Heja!! Och tack :) Kram
Lola med Å

#4 - - Anonym:

Du din anonyma jävel som skriver det här om min svärfar,min frus pappa och mina barns morfar.Kan du inte stå för med namn så då kan du dra åt helvete,får jag reda på vem du är så kommer det bli tråkigt för dej

Svar: Kunde inte sagt det bättre själv. Kram
Lola med Å

#5 - - Inger Hellman:

Din blogg är bra Carola.
Livets dagar med både plus och minus, precis som för oss alla.
Fina beskrivande bilder som ger både djup och dimension till vad jag läser, men vem är det som hatar dig så till den grad att den låter oss alla andra se hur respektlöst och illa hen skriver i sina kommentarer. Jag bara undrar....
Skickar en cyberkram som tack för att just du finns.

Svar: Tack fina Inger för att DU finns! ❤️
Lola med Å

#6 - - hannat :

Vad Fan är det frågan om?! Insnöade tragiska människa. Nu ska jag fixa så detta spåras och få reda på vem du är.

Svar: Känner precis som du! Kram.
Lola med Å