Vackert och jobbigt

Under min ledighet har jag tittat klart på tredje säsongen av American Horror Story, och jisses vad fast jag är!! 
Har av någon anledning  alltid älskat skräckfilmer fast jag många gånger varit så mörkrädd att jag inte kunnat sova utan lampan tänd och dörren till sovrummet vidöppen så jag ska se eventuella spöken. Den här serien uppfyller alla kriterier för en bra skräckserie. Det bästa är nog att skådespelarna är samma genom hela serien men de spelar andra roller- och jisses vilka karaktärer!
 
 
 
 
 
 
Jessica Lange. Vilken kvinna! Otroligt vacker och otroligt skicklig skådespelerska. Man får lust att börja röka och dricka whiskey när man tittar på henne i säsong tre, där hon spelar ledare för häxorna! 
 
 
 
 I övrigt funderar jag alldeles för mycket på livet och hur det kan bli. Jag blir ledsen, besviken, förvirrad, förbannad och uppgiven när jag inser att jag inte kan värja mig från personer som inte vill mig väl, från händelser jag inte kan styra över. Som jag inte bett om. Den största huvudbry just nu är hur man kan vara så totalt ointresserad av vad som egentligen sades och gjordes, vad jag känner och tänker. 
 
Att någon skriver skit om vår pappa tycker tydligen ingen annan än jag är fel. Och en handfull andra. 
 
 
 Så sant som det var sagt. Handling säger mer än ord. Människor kan verkligen avslöja sina brister genom hur de väljer att agera. 
 
 
Lättare sagt än gjort! Men bra tänkt.
 
Vad tänker du på?
 
Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!