Vår sommar!

Det är kväll på min sista semesterdag och jag ska försöka somna lite tidigare än vad jag gjort de senaste dagarna. Det verkar gå så där......
Att börja jobba känns helt okej och en vardag med rutiner är välkommen. Det känns bra att Ruth får träffa fröknar och kompisar på Humlan igen, att hon får fylla sina dagar med roliga saker.
 
Har tittat igenom lite bilder från vår sommar och här kommer några:
 
 
Vårt uterum blev klart!
 
 
 
Vi gjorde några utflykter till ödemark och badstrand.
 
 
 
 
 
 
Några bak blev det och jag var med i en baktävling, jättekul! 
 
 
Vi åkte till farmor i Uppsala där vi fick träffa farbror, Ulrika och kusin Blanka. Ruth och och hon hittade varandra med en gång och hade så roligt ihop.
 
 
 
Vi besökte en fin 4H Gård full med fina djur!
 
 
Historiska gravkullar.....
 
 
Pelle Svanslös lekpark....
 
 
Och umgicks med goda vänner.
 
 
Väl hemma igen kände vi oss nöjda och fyllda med ny energi och nya planer.
 
 
Chilisarna har vuxit så det knakar i uterummet, myggen surrar fortfarande och i morgon ska jag jobba!
 
Ha det bra!