Äntligen!!

Min bloggdomän har legat nere i flera dagar av någon anledning men nu funkar den äntligen!!
 
Efter veckor av regnande och kyla och tunga moln tittade solen fram en stund i kväll, och genast tog Ruth och jag en promenad medan C putsade några fönster och snickrade på vårt uterum. 
 
 
Glittrande Vindelälv och grönt gräs.
 
Förra helgen sa min C till mig på skarpen att börja ta hand om mig själv och göra saker jag tycker om. Han hade tröttnat på mitt ojämna humör och något ilskna inställning till tillvaron. Det är inte utan att jag förstår honom. Jag tänkte mycket på vad jag kan göra för att må bättre och hur jag kan ändra mitt tänkande. Det gäller att se vad man har i sitt liv som är bra och hålla fast vid det. 
 
 
Har börjat fylla min fotovägg med bilder på mina fina människor och mina fina stunder. 
 
 
 
 
 
 
Passade på att fixa lite i badrummet genom att måla kakel och väggar, sätta upp lite bilder och måla om lite möbler för att det skulle kännas fräschare. Jag känner mig riktigt nöjd med resultatet!
 
 
 
Ett gammalt sminkbord jag köpt för femtio kronor fick ny färg och en bit tapet så blev den som ny! Ruth blev jätte nöjd och verkade förstå precis vad det skulle fyllas med- armband och hårspännen.
 
 
 
 
Ibland behöver man ändra saker på utsidan också för att må bra så jag slog till på en helt ny look med uppklippt och blonderat! Hej och hå.
 
I morgon är det fredag igen! Hej och hå.
 
Ta hand om er!
#1 - - Jennie :

Kollar nu om detta funkar ☺️

#2 - - Jennie:

de funkade nu... ☺️
Tack för ikväll

Svar: Bra att det funkar nu Jennie!! Blir så glad när någon kommenterar :) Tack själv!
Lola med Å