Det där med barn och kärlek

Det är torsdag kväll och mörkret sänker sig sakta över huset, gården, byn. Här sitter jag ensam med mina tankar och vet inte riktigt vad jag ska göra av dom. 
 
 
Jag formligen älskar citat och detta är bara ett i raden av träffande ord som går rakt in i hjärtat. Herre Gud, vad skulle man inte göra för sina barn.....
Hjärtat svämmar över av kärlek och oro.
 
Visst är det så. Vilka dumheter de än gör, vad de än säger eller INTE säger så förlåter man alltid. För de är det finaste man har. 
 
 
Visst är det så. Jag är expert på att ta på mig alla misstag, alla problem mina barn får, och tänka att "det var säkert  mitt fel"!
 
 
Du finns i mina tankar hela tiden.
Jag är bara ett samtal bort, ett sms. Du vet vad jag känner. För dig. Vad som helst för dig. 
 
Sov gott!
0 kommentarer publicerat i
Taggar: Känslor, Livet, familj