Inredningsdrömmar

Med lediga dagar och extrem kyla och en storebror som kan roa Ruth en stund har man tid att titta på fina saker till hemmet och drömma lite. De bästa av dagdrömmar!
 
C har målat korridoren till barnens rum i en fin grå färg och nu håller han på att göra elementskydd och fönsterbrädor vid fönstren som löper längs hela korridoren. Det kommer att bli jätte bra!
Nytt golv ska läggas och jag längtar tills jag kan få sätta upp tavlor och fixa till. I väntan på att det ska bli klart gör jag fint i mitt pysselrum som snart är som jag vill ha det. Skulle bara vilja ha en snygg lampa till mitt sybord och en bekväm stol att sitta på. 
 
 
De här skulle vara perfekta!
 
En matta till vardagsrummet är också en dröm. Stora mattor kan man aldrig få för många av då man har en treåring som vill duka upp till picknick eller helst leka där vi andra är, inte i sitt rum. Det finns en som jag ska spara ihop pengar till för att jag bara måste ha den......
 
 
Visst är den fin!!
 
Nä, nu har jag drömt klart för den här gången och ska ta itu med tvätten. Säga vad man vill om kylan, men ett välstädat hus har vi i alla fall då städning är något jag ägnat mig åt istället för att vara ute. Till och med tvättkorgen är tom. I kväll blir det pizza till middag och fredagsmys.
 
Ha en fin fredag!
 
#1 - - Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY:

Jättefina saker! Var kommer mattan från? :)

#2 - - Carola:

Tack för din kommentar! Den finns på Ellos.se. Har trånat efter den länge nu :)