Nog är nog

Jag älskar att skriva och har gjort det sedan jag lärde mig hur man gör. Att träna välskrivning i skolan var bland det roligaste jag visste, liksom att få skriva i "Händelseboken".  Där fick man skriva fritt om vad som helst, vilken dröm! 
 
Nu har jag min blogg som är min Händelsebok, där jag skriver om vad jag vill och känner för. Har märkt att flest läsare och flest "gilla" får jag när jag skriver om roliga, positiva saker, vilket är helt förståeligt. Jag tycker om att skriva om sådant men ibland behöver jag få ta upp saker som är en del av mig men kanske inte är ljusa eller glada. Just nu har jag insett att jag är klar, färdig, finished med det här.
 
Det jag en gång sökte finns inte kvar. Jag känner mig mer ensam än någonsin. Jag har inte förstått hur man ska vara, vad man ska göra, vad man ska säga för att passa in. Eller så har jag det men fixar det ändå inte. Mycket är bra och vackert, väldigt mycket, men det finns mycket annat som inte finns. Nu tror du förmodligen att jag blivit tokig som skriver "i gåtor" men det har jag inte, tro mig. Har aldrig tänk mer klart än nu. År 2016 blir ett år med stora beslut.
 
God natt!